Wednesday, November 11, 2009

Kisah Silam Mengusik Br Yunos Ali

http://s1.webstarts.com/afats2


Re: [brader] Kisah Silam Intake 2 Belum Selesai
...
Tue, October 20, 2009 10:45:31 AM
From:
mohd yunos mohd ali [Chat now]
...
Add to Contacts
To: brader@yahoogroups.com



Salam Brader Ramli,

very touching.... bila lihat no dan nama rakan-rakan. ...ingatan terus ke tahun-tahun semasa kita semua mengenali dan mengerti apa itu erti hidup !

apabila melihat no dan nama...teringat setiap wajah brader-brader kita...jelas sekali kenangan-kenangan lama bermain dalam ingatan.

itulah hasilnya...pendengaran dan penglihatan kita bersama selama 3 tahun berada di AFATS.

rupa-rupanya. .. no dan nama brader-brader kita semua...tanpa kita sedari... memberi satu ingatan...yang berfaedah ...sebagai bekalan mengingati antara sesama kita ... sekarang ini...kan ?

kalau undang-undang JPJ kita baca dan ingatkan...ketika memandu...faedahnya... ketika sampai di trafik light...tahu saja ...secara otomatik.... kita berhenti !

bagaimanakah agaknya kita menfaedahkan setiap Firman Tuhan dan Hadis-hadis Nabi....agar memberi kita ilmu yang bermenfaat sebagai bekalan yang mengiringgi kita semua ke alam Kubur...alam Akhirat nanti !

aduhai....hari semakin senja...masih tercari-cari ...( ? )... yang menjadikan kita dan apa yang sedang kita berbuat ... kalau tidak... baru hendak hidup... setelah mati...nanti ...kan ?

dan di saat ini.....kita masih mendengar dan melihat !


0101 Yunos Ali

No comments:

Post a Comment